یادداشت های

رضاشادمان فر

یادداشت های

رضاشادمان فر

رضا شادمان فر کارشناس ارشد مدیریت شهری و دانشجوی شهرسازی و فعال در حوزه های مشارکت شهروندان در مدیریت شهری ، شورایاری ها و مدیریت محله در این وبلاگ به بیان دیدگاه های خود و مشاهداتش می پردازد. همچنین وب سایت shadmanfar.ir برای ارتباط و آشنایی بیشتر با ایشان در دسترس است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مدریت حمل و نقل دانش آموزان فرصتی که مغفول مانده

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۴ ق.ظ

خودرو سرویس مدرسه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به از ورود خودروهای اختصاصی سرویس مدارس به چرخه خدمات رسانی خبر داد.

با دیدن این خبر متوجه مغفول ماندن مدیریت شهری از این فرصت خدمت به شهروندان شدم. که می توانست بسیار پرسود برای همه باشند. همیشه بادیدن اتوبوس های مدرسه در کشورهای غربی متوجه این تفاوت شده بودم که چطور آنها متحدالشکلند و در کشور ما در کمال افتراق. اما  ناخود آگاه آن را به حساب  خیلی تفاوت های دیگرمان واریز کرده بودم. اما امروز با دیدن این خبر از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در عجب شدم که چطور این فرصت پیش رو که هرساله همه اولیا دانش آموزان و مدیران آموزش و پرورش و حمل ونقل شهر با جای خالی آن مواجه هستند بی اقدام باقی مانده است !

چطور تا امروز شرکت تاکسی رانی شهر تهران سرویس مدارس شهر را به دست نگرفته است؟! اگر این یکی از معایب عدم وجود مدیریت یکپارچه و عدم همکاری سازمان های محلی دولتی و شهرداری نباشد حتما دلیلی بر ضعف مدیریت محلی در کشور هست.

  • رضا شادمان فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی