یادداشت های

رضاشادمان فر

یادداشت های

رضاشادمان فر

رضا شادمان فر کارشناس ارشد مدیریت شهری و دانشجوی شهرسازی و فعال در حوزه های مشارکت شهروندان در مدیریت شهری ، شورایاری ها و مدیریت محله در این وبلاگ به بیان دیدگاه های خود و مشاهداتش می پردازد. همچنین وب سایت shadmanfar.ir برای ارتباط و آشنایی بیشتر با ایشان در دسترس است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بازار کار خوبی برای گیگ ها

دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۴۷ ب.ظ

دنیا پیوسته درحال تغییر است با پیشرفت تکنولوژی و تسهیلات ارتباطی بدست آمده توسط اینترنت و تلفن های همراه امروز مردم به ویژه جوانان بخش قابل توجه از عمر خود را در فضا های مجازی سپری می کنند. به همین دلیل است که عرضه کنندگان کالاها و خدمات هم برای فروش بیشتر به این فضا ها وارد شدند و گوی سبقت را از رقبای خود می ربایند. امروز مشاغل مختلف چاره ای ندارند یا به سنت گذشته خود را پیش گیرند و روز به روز عقب تر بمانند یا با شیوه های نو برای بازاریابی مسلح گردند و در میدان رقابت بمانند به عنوان مثال می توان به آژانس های خدمات خودرو اشاره کرد که با غفلت از پدیده روز در حال نابودی است همچنین امروز خشکشویی ها برای دریافت کار از درب منزل و تحویل آن با هم رقابت می کنند ... در صنف آرایش و پیرایش هم جنب و جوشی آغاز شده است آرایشگاه ها در حال راه اندازی کانال تلگرام ، اینستاگرام و غیره هستند یک بررسی علمی نشان داده حدود 28 درصد از مردم برای رفتن به آرایشگاه به اینترنت مراجعه می کنند. در حال حاظر اپلیکیشن های زیادی در حال همه گیر شدن هستند که از روی نقشه و توصیه هایی که از دیگران در اینترنت ثبت شده مبادرت به انتخاب آرایشگاه خود می کنند. امروزه بخش قابل توجه از اعتبار کسب و کارها به آنچه که در فضا های مجازی در اختیار میگزارند مربوط می شود!

از طرفی دیگر حضور در فضای مجازی فقط با راه اندازی یک وب سایت ساده قابل دسترس نیست. حضور و فعالیت در فضای مجازی و اینترنت نیازمند تغییر استراتژی های بازاریابی و تعامل با مشتریان می باشد. یعنی نه فقط باید هم زمان با یک نام واحد در تمامی شبکه های مجازی مثل ( تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین ، پینترست، و ..... ) حضور داشت بلکه باید افرادی را برای به روزرسانی روزانه و خلق مطالب جدید روزانه و ارتباط آنی با مخاطبان بکار گرفت. مردم هرروز به دنبال مطالب جالب هستند مطالبی که بطور حرفه ای تهیه شده باشد و بطور حرفه ای ویرایش شوند. کسب و کارهایی که بطور جدی به دنبال رشد در فضای مجازی هستند مبالغ هنگفتی را ماهانه پرداخت می کنند!

به نظر می رسد بازار کار خوبی در حال شکل گرفتن است.

  • رضا شادمان فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی